4 de febr. 2011

El VCF no troba el punt retro.

Cartell elaborat amb el famós filtre de Photoshop, que utilitza qualsevol amateur de forma impròpia en l'àmbit domèstic.
Fa temps que el club s'està movent a la recerca d'innovacions. Ja podem veure alguna imatge que altra d'un micro amb l'escut incorporat moure's d'ací cap enllà, insertant de forma tímida videos en la web. Iniciant-se així en el fenomen Youtube, la primera via de comunicació a nivell mundial on ens com la NBA, i la immensa majoria de grans clubs europeus, ja difonen a través de canals oficials els seus continguts audiovisuals.

Fa uns mesos es va recuperar el programa. Un intent de tornar la tradició al ritu d'acudir al camp cada quinze dies. Un costum perdut després del descens, on la revista oficial, el programa i les seccions esportives, van ser els grans perjudicats de la política de retallades que va portar ambsi aquella tragèdia. L'aventura no ha durat massa. El programa, amb un preu inicial d'un euro, ja ha desaparegut sense temps d'assentar-se víctima d'una escassa política de difusió. El seu substitut ha estat la revista digital, que pel que sembla, està trobant l'acollida que no va tindre el seu antecessor. L'èxit d'esta classe de comunicacions es basa en la qualitat i quantitat del contingut. Algo del que mancava el renascut, i ja difunt, projecte.

Mentre les accions en xarxes socials contínua sent testimonial i la seua integració en la web nul·la, el club contínua buscant la tecla. Ara ens delecten amb la recuperació del cartell anunciador dels partits. Una bona idea, altra més, que veurem el futur que té. La imatge del primer d'ells, que il·lustrarà el derbi davant l'Hèrcules, falla en lo principal. El seu aspecte gràfic deixa molt a desitjar i denota una falta de professionalisme alarmant en la tècnica utilitzada, la qual cosa no diu molt al seu favor. Entenc que abans de gastar-se els diners en un il·lustrador, o en un cartellista professional, han recorregut a l'elaboració pròpia, pagant solament les despeses d'impressió. Com sempre les bones idees si no són ben executades, deixen de ser-lo, i esta, deixa molt a desitjar.

El Quote

Serà per això que l'home és animal de costums que les ments pensants de la “Champions passa per Mestalla” han tornat a recuperar la nefasta i nociva campanya, que el passat curs va servir per a que l'equip, arrossegat pel corrent que el propi club instaurà en els mitjans, es relaxara i fera el ridícul fora de casa. No aprenem!.

3 comentaris:

Lobo ha dit...

I qué vols? No sé on he llegit que el ilustrador es el fill de Llorente, encara que jo no ho sé veritablement i pot ser m'enganye. Si es així el tema está clar, una foto retocada un poquet en el Potochó y au, ja tenim cartell

Pillgrim ha dit...

Somos cutres con avaricia. Estas cosas si no se hacen bien tiran por tierra toda la buena intención de la idea, y la imagen que da no es muy agradable.

Solo es pasarse por la web del manchester o del aresenal y comparar sus carteles con este y te sonrojas.

Hasta sus banners promocionales de la web ya superan a esto.

Juan Al ha dit...

jojojo el siguiente cartel lo hacen poniendo la opción plastificado del potochop :P:P:P:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...