4 de febr. 2010

Al futbol amb la PSP.

Fa temps que el món del futbol va treballar per a rendibilitzar l'estada dels seus aficionats en els respectius estadis, i amb això, traure la seua particular tallada econòmica. Els nous recintes construïts en europa i el món ofereixen un ventall d'ofertes per a captar al consumidor, des de centres de spa i fitnes, fins a sortidors gratis de cervesa, incloent centres comercials, restaurants, bars i fins i tot cinemes. Tot pensat per a fidelizar l'estada en el recinte dels milers de visitants durant els caps de setmana. La tendència està canviant i cada dia més els clubs treballen a oferir nous i millors serveis per a que l'espectador puga interactuar amb el joc. Concursos via sms, sortejos, informació personalitzada via telèfon mòbil... tot això pot tindre els dies contats.

Hui l'Arsenal i Sony han arribat a un acord tecnològic que dóna un pas més enllà en la interactivitat de l'aficionat que assisteix a l'estadi. PSP ha desenvolupat múltiples aplicacions per a que tot aquell que acudisca amb la seua Play Station Portable al Emirates, puga accedir per soles 10 lliures per temporada (12 euros aprox.) a un fum d'aplicacions i serveis. Este acord és pioner en el món i reportarà al club uns ingressos continuats de més de 9 milions d'euros anuals.

Tot aquell fan de l'Arsenal que acudisca a l'estadi amb la PSP podrà accedir a través de Macht+ (l'aplicació creada en exclusiva per a l'Arsenal) a altre món. Amb este servei es tindrà disponible les repeticions de les jugades més destacades del partit de forma instantània, des de tots els punts de vista, i des de tots els angles, emulant les possibilitats que dóna el famós joc de EA Sports, FIFA10. A més, l'aficionat podrà accedir al programa oficial del partit, tindrà accés detallat a alineacions, estadístiques, classificació en temps real i un livescore amb els resultandos en viu de la resta d'encontres de la jornada, a més de poder accedir a un resum del partit de 5 minuts de durada de forma instantània una vegada finalitzat el partit, així com les rodes de premsa.

Tom Fox, director comercial de l'Arsenal, assegura que amb esta mesura, els visitants al Emirates trauran major profit de la seua estada en l'estadi. Culminant l'àrdua tasca que es va emprendre des de la seua inauguració per a convertir al Emirates en un recinte pioner en el món de l'esport. Macht+ ofereix immenses possibilitats, ja que en boca del director comercial, els potencials patrocinadors que vulguen aparèixer en l'aplicació, podran emetre publicitat personalitzada seguint els perfils de cada usuari, contribuint a augmentar els ingressos per explotació de l'estadi en un 30%.

De forma experimental es posarà en marxa a final de temporada, una vegada acabats els treballs d'instal·lació de càmeres i altres dispositius necessaris per al funcionament de l'aplicació, entrant en vigor a partir del pròxim curs futbolístic.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...