23 de jul. 2009

Guerra freda: Dalport Vs Bancaixa.

Hi ha una competició en marxa i els participants no cessen en el seu empeny per guanyar-la. Si el show Dalport és per a fer-se'l mirar, el de Bancaixa no té res que envejar-li. En esta pel·lícula a acabat per destapar-se la gran mentida de la caixa d'estalvis. Ens van vendre un guió per a oscar que ha resultat ser tan vulgar com el del senyor de l'àguila.

Del atado y bien atadao, hem passat a la pura improvisació, a la bogeria i el frenesí tan característiques del salt de mata. El principal creditor del VCF ha demostrat ser tan vulgar en les formes com el seu repentí contrincant, encara que d'este sabem algo, cosa que dels senyors de l'Uruguai no.. .apliquem ací lo del más vale malo conocido….

La guerra mediàtica circula pel mateix rumb, depenent del filtrador o dels interessos econòmics i polítics que designa la línia editorial es pot llegir de tot, falsedats i mentides al cap i a la fi. En els diferents mitjans un mateix fet és alçat a la categoria de mentida o a la de veritat absoluta amb una desvergonya insòlita, impròpia d'una professió tan digna i apassionant com la del periodisme.

La palma se la duu Las Provincias, no per l'assumpte Dalport, sinó per l'any que ens estan donant, des de l'arribada de Soriano al club ha sigut d'una desvergonya torera continuada. En està espiral de descrèdit cal destacar a la seua emissora de Ràdio, ix a mentida per mes, això si , venuda com exclusiva rutilant, primícies que soles es sostenen durant unes hores.

Com en temps de la KGB i la CIA els uns i els altres es tiren merda sense parar, sense tindre en compte qui està en mig. Han aconseguit crear un exercit de menopàusiques histèriques sense capacitat d'anàlisi. En este cas és recomanable pujar-se a la cadira i mirar amb perspectiva l'assumpte, ahí és quan t'adones de la molta pols i de la poca palla que existeix. Sobretot del pols prefabricat.

El fantasma Dalportià ha sigut molt ben utilitzat com a excusa per colar postures que d'altra forma serien rebudes amb revolucions populars. Dit d'altra forma, el buidat patrimonial del club ocorrerà independentment de qui ho execute. Si una societat opaca amb espasmes delictius, o un banc immoral creant una societat externa per a comprar un patrimoni pel valor del deute en hora límit. Revenent-lo pel doble o triple del seu preu per a que els amics de la caixa i del poder polític facen negoci per darrere, mentre son trets baix pali pel carrer, com a salvadors d'una ruïna que ells mateixos han propiciat amb la seua ingerència.

No ens enganyem, ocorrerà, i si ocorre, ocorrerà entre l'aplaudiment del món i la satisfacció de tots. El dibuix ja està traçat i els ha vingut molt bé que els del pardalet hagen sigut un bluf. Ara ja no es tenen que preocupar en explicar la falla. Ja ho ha fet un home de bigot eixit d'una peli de Cantinflas. Seran ells els salvadors, quan en realitat són altra cosa.

5 comentaris:

Paco Polit ha dit...

Por alusiones...

Me parece muy respetable que critiques públicamente la información que damos en LP Punto Radio. No te obligamos a que nos creas o no. Sólo quiero apuntar que detrás de cada palabra que decimos en antena, hay muchas horas de trabajo de redacción, muchas llamadas por teléfono, muchas "guardias" para arrancar declaraciones a la gente y ganas de contar la verdad. Ni más, ni menos.

Otros no pueden decir lo mismo.

PD. Se agradece, eso sí, una crítica como la tuya, bien escrita y con lógica. Un saludo!

THB ha dit...

no dudo de vuestro trabajo, entiendo que tenéis que arriesgar más que nadie , cosas de la competencia el EGM y estas cosas, pero que quieres que te diga, igual es una opinión demasiado subjetiva y particular, pero es como yo lo veo, lleváis un añito de tirarse a la piscina que supera de largo lo normal.

Esto es como todo, si sale bien seriáis los reyes del mambo.. pero demasiado bien a mi entender como que no os ha ido en el tema "primicias", tanto en el Periódico como en la radio no os ha ido muy bien, y tu mejor que nadie sabes que lo más preciado que tiene un periodista es la credibilidad.

Arriesgar tiene estas cosas, y es muy loable como política de empresa, cada cual con sus fuentes y la fe que le tenga. Las fuentes generalmente se mueven por rencores, intereses...etc, siempre cuentan la historia según intereses particulares, hay que saber conjugar esos aspectos.

Se agradece más replicas como las tuyas... y recuerda, el alago debilita.

Juan Al ha dit...

Si hubiese que criticar las metidas de pata de los medios de comunicación valencianís en el último año todos deberían cerrar (porque no veas como intoxican todos los que luchan por querer controlar el Valencxia)

Anònim ha dit...

Creo que precisamente los de LP Radio son de los que más credibilidad tienen en Valencia (hablando de deporte). Me parece, sin embargo, que R9 con lo de ser objetivos y únicamente hablar de hechos lo que están haciendo es, por si acaso, no cabrear a Soriano por si finalmente sale dueño del club.

La línea editorial de LP Radio es similar a la de Chema Mancha y Radio Marca (donde colaboras en algunas tertulias).

Creo que te has pasado un poco con los de LP Radio, aunque esto es solo mi opinión. Hay otras emisoras/grupos de comunicación que mantienen una postura servil y cambiante durante todo el año en función de quien manda o puede mandar en el Valencia que raya lo vergonzante y que tiene perdida toda su credibilidad.

En cualquier caso esto es solo un intercambio de opiniones, y con las tuyas suelo coincidir bastante (si no me equivoco colaboras con RMarca y La977), excepto en este caso.

Saludos

Jaciscu

THB ha dit...

no lo veáis como un ataque a LP, era un simple comentario sobre lineas editoriales, haciendo hincapié en un medio, que en mi opinión, y digo que es mía, por lo tanto subjetiva, se ha tirado a la piscina demasiadas veces sin comprobar si hay agua, porque además el tiempo y los echos así lo han confirmado.

Yo personalmente en el trato informativo de Dalport prefiero posturas como las de Radio9, aunque sea un mero flotador por si las moscas. Estoy un poco harto de tanta información contradictoria, elucubraciones...etc, prefiero información pura, sin opinión ni conjeturas.

Y no, no colaboro en ninguna tertulia o medio de comunicación, ya me gustaría, que estoy sin curro y un dinerito no vendría malament.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...