14 de gen. 2011

Joma, la temptació.

Després del precipitat adéu de Kappa com sponsor tècnic del València, moltes marques s'han interessat per vestir-nos. Poques, veient els endèmics problemes estructurals de l'entitat i el seu escàs posicionament en el mercat, ofereixen una quantitat digna. Joma fins al moment, marca nacional establida a Toledo, és l'única que ha presentat una oferta prou decent.

Ha pesar de no tindre el pedigrí d'altres firmes internacionals i davant la possibilitat que abandone després de molts anys al Sevilla, s'ha llançat amb tot per a captar al club de Mestalla. Com en temps de crisi, la pela és la pela, i no queda altra que obviar els nombrosos inconvenients estètics, pot ser que vaja sent l'hora d'assimilar la marca.

Per això, el meu col·lega NYRONK , dissenyador establit en Jerez especialitzat en el sector tèxtil i creador d'Ainara-Sport, ha perdut uns minuts del seu valuós temps per a fer alguns esbossos amb Joma, escollint com a patrocinadors SIEMENS i Canal9 per pur capritx gráfic. Cal tindre en compte que la qualitat d'estos dissenys probablement son molt superiors als reals. Però mentre ens els ensenyen, juguem amb la imaginació.

El Quote

Mentre Adidas-Espanya va signar un acord amb el VCF, la central de la marca en Alemanya va paralitzar-ho tot, al vores immersa en la elaboració del seu nou pla estratègic 2011-15, en el qual l'inclusió del club genera molts dubtes. Per si de cas el club ja tanteja altes alternatives, entre les quals, Joma es la millor situada a dia de hui.
Noticia relacionada: Goodbye Kappa?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...